mandag 7. april 2008

Vegen framover

Kva for ting kjem eg til å bruke når dette kurset er ferdig?
- irc (msn messenger)
- rss (Google Reader)
- personleg framside, trur eg (iGoogle)
- blogging (har eigen litteraturblogg)
- YouTube
- mashups (det derre kartet var veldig interessant!)
- wiki (fan av Wikipedia)
- Facebook (som dekkjer mine behov for bokmeldingar/bokfellesskap, sosialt fellesskap og posting av diverse lure ting - så lenge sida varer:()

I tillegg kjem eg nok kanskje til å bruke sosiale bokmerke (delicious), wepapplikasjonar (Google Docs) - og kanskje eg vågar meg inn på Second Life no og då... I tillegg var dei bilderedigeringssidene veldig fine.

Alt i alt var det lite av det eg ikkje kunne frå før som eg fann så interessant at eg vil ta det i bruk vidare.
Men eg ville ikkje vore kurset forutan.

Ingen kommentarer: