fredag 4. april 2008

Det nærmar seg... (Ting 20 og så 21...)

Tenk så mykje eg har lært på dei vekene kurset har vart. Eg har jo visst at det var eit konglomerat av nettstader og funksjonar på webben, men SÅ mange..? Og så sjølvsagte i det moderne it-samfunnet.
Praktisk - at ein lærar kan bruke Google Doc eller liknande i undervisninga. Må elevane i så fall ha Google-konto, det lurar eg på... Skulle gjerne sett dette i funksjon! Var så vidt innom og såg døme på undervisningsprogram.
Kan ein på ein enkel måte lage eit "bli kjent med biblioteket-program", tru?

På lista over Web 2.0 awards var det masse sider eg ikkje kjende, men også - jippi - fleire av dei eg no har vore igjennom. Eg går ikkje inn på dei ulike sidene, ser berre på namna som døme på trådene i det STORE nettet me alle heng meir eller mindre fast i!

Lurer på kva eg kjem til å bruke av desse 20 tinga vidare. Time will show.

Ingen kommentarer: